CZ
AR
CZ
SK
BG
AR
O nás
O nás
Kariéra
Pomáháme
Produkty
Přehled produktů
Měření sledovanosti TV
Monitoring reklamy
Výzkumný servis
Aktuality
Aktuality
Kontakty
supervisor_account
Přístup pro domácnosti
Web pro tazatele
search
Co se u nás děje?
Aktuality
Přinášíme novinky ze života společnosti a aktuální zprávy z našich výzkumů nebo monitoringu reklamy.
3/6/2014
TZ Každý Čech průměrně strávil sledováním olympijských her 2014 více než 16 hodin u televize a více než 1 hodinu na internetu
arrow_forward
Zjistit více
2/6/2014
Marketing & Media: Přátelské setkání s klienty MEDIARESEARCH
arrow_forward
Zjistit více
2/6/2014
TZ Peoplemetry měří v Česku sledovanost již 17 let
arrow_forward
Zjistit více
27/5/2014
TZ Admosphere: Admosphere za rok zmonitoruje více než 11 milionů reklamních sdělení
arrow_forward
Zjistit více
27/5/2014
Alena Ivánková pro Strategii: Zprávy sledujeme online, noviny pouštíme k vodě
arrow_forward
Zjistit více
26/5/2014
TZ Vztah Slováků k Čechům je vesměs kladný, vnímají je jako sobě blízký národ
arrow_forward
Zjistit více
21/5/2014
TZ 2muse mediaresearch
arrow_forward
Zjistit více
19/5/2014
TZ Admosphere: Na kampaně před volbami do Evropského parlamentu využily politické strany reklamní prostor v hodnotě 30,4 milionů korun
arrow_forward
Zjistit více
14/5/2014
Tomáš Hanzák pro Marketing Sales Media: Data O2 TV: Možný doplněk, nikoli alternativa
arrow_forward
Zjistit více
Předchozí články
Další články