Máme široké portfolio výzkumných produktů a služeb. Rádi Vám navrhneme to správné řešení pro Váš byznys.
Pomůžeme Vám prozkoumat společenské fenomény a trendy. Zvolíme tu správnou metodu zkoumání nebo jejich kombinaci.
Prozkoumejte s námi své zákazníky nebo dopad své reklamy! K většině ukazatelů nabízíme benchmarky napříč trhem.
Provádíme výzkumy mezi čtenáři, diváky a posluchači médií a identifikujeme jejich potřeby. Jsme realizátory PCEM a Radioprojektu.
Realizujeme měsíční rychlé výzkumy na reprezentativním vzorku respondentů, kam jsme připraveni vložit jakékoli Vaše otázky!
Umíme zorganizovat jednoduchá hlasování online i offline formou.
Změříme efektivitu Vaší online kampaně a získáme informace o zasažených uživatelích.
Zajímá-li Vás hlubší potenciál Vašich dat, obraťte se na nás. Umožníme Vám je efektivněji využít třeba pomocí segmentace.
Podílíme se na pravidelných studiích, které zkoumají chování online populace v oblasti zpravodajství, videa nebo nakupování.
Vymyslíme pro Vás kombinace různých přístupů a výzkumných metod – vše na míru Vašim potřebám.
Potřebujete reprezentativní data, o která se můžete opřít?
Telefonické dotazování (CATI)
Face-to-face dotazování (CAPI, PAPI)
Online sběr dat
(CAWI, ENP)
Hledáte i nepoznané insighty Vaší cílové skupiny, používání produktů či služeb?
Individuální hloubkové rozhovory
Skupinové diskuze
(focus groups)
Etnografická pozorování