Měříme sledovanost televize v ČR a poskytujeme licenci
v Arménii. Jsme součástí globální skupiny Nielsen, která zajišťuje měření televizní sledovanosti ve více než 30 zemích světa.
měříme od 29. 4. 2002, kdy jsme (ještě jako společnost Mediaresearch) začali s realizací našeho prvního pětiletého projektu měření pro Asociaci televizních organizací (ATO). Více o historii měření sledovanosti v ČR čtěte na webu ATO.
Měření sledovanosti v rámci projektu PCEM se skládá ze dvou základních částí: 1. PEM TV (televizní části), tedy měření sledovanosti živého i odloženého TV vysílání na televizorech, 2. PEM D (digitální části), tedy měření TV vysílání a dalšího videoobsahu zapojených médií na digitálních zařízeních.
Výsledky částí PEM TV a PEM D je možné kombinovat. Lze např. spočítat podíl diváků sledujících daný pořad živě v TV / živě online / odloženě v TV / odloženě online.
Prohlášení o ochraně osobních údajů při digitálním měření Nielsen Admosphere, a.s. realizovaném pro Asociaci televizních organizací k dispozici zde.
Následující webové stránky a videa Vám detailněji přiblíží, jak probíhá měření a jak se žije s peoplemetrem: