Volalo Vám některé z následujících telefonních čísel? Pak to byli telefonní tazatelé z naší dodavatelské společnosti ResSOLUTION Group s.r.o. zabývající se sociologickým výzkumem (zpracovávaným hromadně a anonymně):
Jsme výzkumná agentura Nielsen Admosphere, a.s. a prostřednictvím společnosti ResSOLUTION Group s.r.o. (dodavatel) realizujeme pro klienty výzkumná šetření také metodou telefonického dotazování. Pravděpodobně jsme Vás tedy oslovili za účelem účasti v jednom z našich výzkumů – ať už na téma mediální konzumace, spotřebitelských návyků nebo Vašeho názoru na společenské otázky.
Výsledky (telefonických i jiných) výzkumných šetření se vždy zpracovávají hromadně a anonymně. Vaše osobní údaje jsou proto v bezpečí.
Každý hlas je pro nás ve výzkumu důležitý, tedy i ten Váš. Výzkumy trhu a veřejného mínění napomáhají firmám a veřejným institucím správně se rozhodovat, orientovat se v preferencích obyvatelstva, zmapovat důležitá společenská témata nebo zlepšovat své produkty a služby. Výzkum je tak důležitý pro českou ekonomiku i celou společnost.
Nielsen Admosphere, a.s. i ResSOLUTION Group s.r.o. jsou členy oborového sdružení SIMAR a dodržují všechny jeho etické zásady.
Vaše možnost vyjádřit se v telefonickém výzkumu je zachována i po novelizaci zákona o elektronické komunikaci z roku 2021.
Novela zákona č. 374/2021 Sb, kterou se mění zákon č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, nijak neomezuje výzkumné volání a zachovává tak vaši možnost vyjádřit se v telefonickém výzkumu. Výkladové stanovisko Českého telekomunikačního úřadu uvádí:
"Kontaktování za účelem výzkumu trhu obecně nelze považovat za marketingovou reklamu nebo obdobný způsob nabídky zboží nebo služeb ve smyslu § 96 odst. 1 zákona o elektronických komunikacích. Zákaz uvedený v § 96 odst. 1 zákona o elektronických komunikacích se tak na kontaktování za účelem výzkumu trhu v pravém smyslu nevztahuje, a to bez ohledu na to, zda účastník uvedl či neuvedl v účastnickém seznamu, zda si přeje být kontaktován za účelem marketingu."
Výzkumné volání není nikdy přímo spojeno s prodejem jednotlivci. Cílem výzkumu je pouze zjistit postoje a názory populace na zkoumanou problematiku. Podrobný postup provádění telefonického výzkumu je k dispozici zde. Výsledky (telefonických i jiných) výzkumných šetření se vždy zpracovávají hromadně a anonymně.
ResSOLUTION Group s.r.o. využívá převážně náhodné generování telefonních čísel algoritmickou syntézou čísel tak, aby vznikla devítimístná čísla s platnou předvolbou všech mobilních operátorů v České republice. Dalším zdrojem mohou být u některých typů výzkumů také klientské databáze telefonních kontaktů, které vždy využíváme pouze pro účel daného projektu.
Pokud si nepřejete, abychom Vás kontaktovali v souvislosti s účastí ve výzkumu, sdělte to prosím (i s uvedením Vašeho telefonního čísla) na e-mail: optout@ressolution.cz. Náš dodavatel, ResSOLUTION Group s.r.o., si Vaše číslo trvale vyškrtne ze seznamu a tazatelé Vás již nebudou kontaktovat.
Proces zablokování na základě e-mailové žádosti však nenastane okamžitě, dejte nám prosím chvíli (alespoň 5 pracovních dní) na zpracování Vašeho požadavku.
+420 222 717 763