3/3/25

ŽEBŘÍČEK ZA ROK 2024 VEDE ZNAČKA XXXLUTZ

Výzkumná agentura Nielsen opět připravila pravidelný přehled ze svého monitoringu reklamy Ad Monitoring. Tentokrát se zaměřila na TOP 5 značek v segmentu NÁBYTEK v období leden-prosinec 2024.

Značky v TOP 5 zůstávají v porovnání s rokem 2021 v období leden-prosinec nezměněné, promíchalo se však pořadí na prvních třech místech. Zajímavostí je, že značky XXXLutz a Möbelix na 1. a 2. místě spadají pod jednoho zadavatele. Celkový objem investic do reklamy v tomto segmentu narostl oproti výše zmíněnému roku o více než polovinu.

*Ceníková hodnota není ekvivalentem reálných (čistých) investic do nákupu reklamního prostoru (na reálnou cenu, kterou firmy za nákup reklamního prostoru skutečně zaplatí, má vliv řada faktorů jako celkový objem nakoupeného prostoru, uplatnění slev, barterové spolupráce a podobně). Reporting ceníkových hodnot reklamního prostoru ovšem spolehlivě zachycuje vývoj a trendy současného reklamního trhu (umožňuje např. porovnávat jednotlivé zadavatele, média nebo odvětví mezi sebou apod.).

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu