5/12/24

ŽEBŘÍČEK REKLAMY V SEGMENTU ČAJ VEDE TEEKANNE

Pravidelný měsíční seriál z monitoringu reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen letos zakončíme v tomto zimním období přehledem TOP 3 značek v segmentu (teplé) čaje.

Inzerentem s nejvyšší ceníkovou hodnotou reklamy (42,3 milionů korun) byla mezi listopadem 2023 a říjnem tohoto roku značka Teekanne, která investicemi do reklamy značně odskočila od ostatních značek. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce*.

*Ceníková hodnota není ekvivalentem reálných (čistých) investic do nákupu reklamního prostoru (na reálnou cenu, kterou firmy za nákup reklamního prostoru skutečně zaplatí, má vliv řada faktorů jako celkový objem nakoupeného prostoru, uplatnění slev, barterové spolupráce a podobně). Reporting ceníkových hodnot reklamního prostoru ovšem spolehlivě zachycuje vývoj a trendy současného reklamního trhu (umožňuje např. porovnávat jednotlivé zadavatele, média nebo odvětví mezi sebou apod.).

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen přináší ucelený a strukturovaný přehled o tuzemské reklamě napříč celou mediální sférou. V České republice funguje již od roku 2010. Data pro něj jsou získávána nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor)i kombinací obou přístupů (Internet). Sběr i analýza probíhají na základě transparentních metodologických postupů.

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu