U příležitosti blížícího se Světového dne ústního zdraví 20. března připravila výzkumná agentura Nielsen v rámci svého seriálu z monitoringu reklamy Ad Intel News žebříček TOP 5 značek v segmentu DENTÁLNÍ HYGIENA v období leden-prosinec 2024.
Tento segment doposud nebyl v našich veřejných datových výstupech tolik zmiňován. Uvedený žebříček zahrnuje kategorie Zubní kartáčky + Dentální nástroje, Zubní nitě + Přípravky pro ústní nebo zubní hygienu. Za zmínku stojí vyvážená ceníková hodnota reklamy na prvních třech místech, dokonce ani čtvrtá značka v pořadí není odlišena skokově.
*Ceníková hodnota není ekvivalentem reálných (čistých) investic do nákupu reklamního prostoru (na reálnou cenu, kterou firmy za nákup reklamního prostoru skutečně zaplatí, má vliv řada faktorů jako celkový objem nakoupeného prostoru, uplatnění slev, barterové spolupráce a podobně). Reporting ceníkových hodnot reklamního prostoru ovšem spolehlivě zachycuje vývoj a trendy současného reklamního trhu (umožňuje např. porovnávat jednotlivé zadavatele, média nebo odvětví mezi sebou apod.).