14/9/12

TZ Výdaje do internetové display reklamy meziročně vzrostly o 45 %

V srpnu 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 394 milionů korun. Oproti loňsku došlo k nárůstu o 45 %. Největším zadavatelem byla cestovní agentura Invia.cz, která na internetu umístila inzerci v hodnotě 18,7 milionu korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost MEDIARESEARCH.

Podle monitoringu internetové display reklamy AdMonitoring využili zadavatelé v srpnu 2012 bannerovou reklamu v hodnotě 394 milionů korun. Meziměsíčně výdaje vzrostly o 8 %, ve srovnání s loňským rokem došlo k navýšení bezmála o polovinu (45 %).Na vrcholu žebříčku zadavatelů se už druhý měsíc objevila cestovní agentura Invia.cz, která v srpnu využila internetový reklamní prostor v hodnotě 18,7 milionů korun. Celková hodnota online reklamy v segmentu „Cestovní agentury, kanceláře“ v osmém měsíci roku byla 29 milionů korun. Na druhé příčce mezi zadavateli se s inzercí v hodnotě 18,1 milionů korun umístila společnost Telefónica O2 Czech Republic, třetí místo obsadilo AAA Auto (14 milionů korun).Tabulka uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v srpnu vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 346 milionů korun.

a

tz vydaje do internetove display reklamy mezirocne vzrostly o 45%

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu