13/11/14

TZ V říjnu využili zadavatelé internetovou reklamu v hodnotě 667 milionů korun, oproti září jde o nárůst o 12 %

Zadavatelé internetové reklamy využili v říjnu 2014 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 667 milionů korun, tedy o 12 % více než v září. Největším zadavatelem byl v říjnu Internet Mall a největším provozovatelem portál Seznam.cz.

Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.Dle údajů monitoringu internetové display a video reklamy využili zadavatelé v říjnu 2014 bannerovou reklamu v celkové ceníkové hodnotě 667 milionů korun. Meziměsíčně tak došlo k nárůstu o 12 %; v meziročním srovnání pozorujeme nepatrný pokles (-1 %).Třemi největšími zadavateli se v říjnu staly tři internetové obchody: na prvním místě Internet Mall, který využil reklamní prostor v hodnotě 26,3 milionů korun, na druhém pak Alza.cz s inzercí v hodnotě 20,1 milionů korun a na třetím Czc.cz s reklamou v hodnotě 17,5 milionů korun.Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v říjnu vystavena online inzerce v ceníkové hodnotě 608 milionů korun.

top10_rijen

TZ V říjnu využili zadavatelé internetovou reklamu v hodnotě 667 milionů korun

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu