V říjnu 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 632 milionů korun. Oproti loňsku došlo k nárůstu o 44 %. Největším zadavatelem byl obchod s počítači a elektronikou Alza.cz, který na internetu umístil inzerci v hodnotě 16,9 milionu korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost MEDIARESEARCH.
Podle monitoringu internetové display reklamy AdMonitoring využili zadavatelé v říjnu 2012 bannerovou reklamu v hodnotě 632 milionů korun. Meziměsíčně výdaje vzrostly o 37 %, ve srovnání s loňským rokem došlo k navýšení o více než dvě pětiny (44 %).Na vrcholu žebříčku zadavatelů se objevil prodejce s elektronikou Alza.cz, který v říjnu využil internetový reklamní prostor v hodnotě 16,9 milionů korun. Na druhé příčce se s inzercí v hodnotě 16,7 milionů korun umístila společnost Telefónica O2 Czech Republic a třetí místo obsadil prodejce automobilů Porsche Česká republika (15,7 milionů korun).Tabulka uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v říjnu vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 567 milionů korun.