16/6/15

TZ V květnu využili zadavatelé internetovou reklamu v hodnotě 530 milionů korun, tedy o 17 % více než v dubnu

Zadavatelé internetové display reklamy využili v květnu 2015 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 530 milionů korun, což je o 17 % více než minulý měsíc. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall a největším provozovatelem portál Seznam.cz.

Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere, realizátor českého peoplemetrového projektu.Dle údajů monitoringu internetové display reklamy využili zadavatelé v květnu 2015 bannerovou reklamu v celkové hodnotě 530 milionů korun. Meziměsíčně tak došlo k nárůstu o 17 %.Největším zadavatelem byl opět internetový obchodník Internet Mall, který v květnu využil reklamní prostor v hodnotě 19,5 milionů korun. Druhým největším zadavatelem byl další internetový obchodník, tentokrát Alza.cz, s inzercí v hodnotě 13,1 milionů korun a třetí příčku obsadila Česká spořitelna s reklamou v hodnotě 12,5 milionů korun.Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v květnu vystavena online inzerce v ceníkové hodnotě 478 milionů korun.

admonitor_kveten_2

TZ V květnu využili zadavatelé internetovou reklamu v hodnotě 530 milionů korun, tedy o 17 % více než v dubnu

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu