4/6/14

TZ Unie vydavatelů přešla na software Adwind Kite

Dne 1. 6. 2014 přešli všichni odběratelé dat monitoringu reklamy Admosphere z řad Unie vydavatelů na analytický software Adwind Kite.

Nový analytický nástroj je postavený na konceptu cloud computingu a uživatelům tak přináší četné výhody jako například zkrácení doby od vydání dat do jejich dostupnosti v softwaru a vysokou rychlost výpočtů.Unie vydavatelů přešla 1. 6. 2014 na software Adwind Kite od české společnosti Adwind Software. Vydavatelstvím sdruženým v Unii vydavatelů byl nový analytický nástroj představen v prosinci roku 2013 a během první poloviny letošního roku byl upraven jejich konkrétním potřebám. Software Adwind Kite je již od počátku svého vývoje optimalizován pro velký objem Admosphere dat. Stejný software slouží i k analýze dat z peoplemetrového projektu, uživatelé využívající oba typy dat tak pracují v jednotném uživatelském prostředí.Adwind Kite je postavený na konceptu cloud computingu, kdy veškerá data a výpočty zajišťují servery společnosti Adwind Software a uživatelé si instalují pouze aplikaci pro nastavení vlastních analýz a jejich zobrazování. Tento koncept s sebou přináší četné výhody, mezi nejvýznamnějšími uveďme:

  • jistotu, že mají všichni uživatelé v daném okamžiku k dispozici stejná, správně načtená data
  • zkrácení doby od vydání dat do jejich dostupnosti v SW (obvykle do 10 minut)
  • rychlejší výpočty – u největších analýz může být zrychlení až desítky minut
  • minimální nároky na hardware a IT podporu na straně uživatelů
  • možnost samostatně instalovat SW na více počítačů (např. na pracovním počítači i notebooku)
  • dostupnost dat odkudkoli, kde je připojení k internetu
  • intuitivní ovládání

Admosphere i Adwind Software jsou dceřinými společnostmi realizátora českého peoplemetrového projektu, výzkumné agentury MEDIARESEARCH. Všechny tři společnosti ve skupině na produkci dat a vývoji softwaru úzce spolupracují. Vývoj produktů je tak pojímán komplexně a řešen odborníky ze všech firem.„Hlavní motivací, proč uživatelům nabídnout nový software, pro nás byly jejich dlouhodobé výhrady k rychlosti původně dodávaného prezentačního softwaru, složitost práce s daty a komplikovaný způsob distribuce dat,“ vysvětluje důvody Karel Honzl, ředitel společnosti Admosphere. „Přechod na nový software je jedním z dalších vylepšení našeho produktu v rámci stávající platné smlouvy s Unií vydavatelů.“„Máme velkou radost, že přechod na nový software proběhl poměrně hladce a uživatelé tuto změnu vítají,“ doplnil Jakub Vidner, ředitel společnosti Adwind Software. „Uvědomujeme si, že uživatelé mají na softwary napojeny další interní procesy a každá taková změna může být náročná a vyvolává obavy. Proto jsme Unii vydavatelů poskytli dostatečný čas, aby se uživatelé mohli na změnu náležitě připravit, a po celou dobu jsme jejich připomínkám věnovali velkou pozornost a Adwind Kite dle nich upravovali. Zpětné vazby uživatelů dat si vždy velmi vážíme.“Vývoji softwaru výrazně napomáhá cloudová koncepce, díky které je možné pravidelně analyzovat zátěž serverů a upravovat databázi tak, aby byly výpočty nad ní co nejrychlejší a odpovídaly reálným potřebám všech uživatelů. Právě rychlost výpočtů od počátku patřila k nejdůležitějším cílům vzniku nového softwaru. Například analýzu dat monitoringu reklamy v letech 2010-2013 o objemu bezmála 26 milionů reklamních sdělení vypočítá Adwind Kite zhruba za 15 sekund.

prehled-typu-analyz
ukazka-adwind

TZ Unie vydavatelů přešla na software Adwind Kite

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu