13/2/14

TZ Technologie MEDIARESEARCH uspěla v tendru na měření sledovanosti televize v Estonsku

Společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu, byla spolu s partnerem Turu-uuringute vybrána jako dodavatel dat elektronického měření sledovanosti televize v Estonsku, a to na období 2015-2023.

Česká agentura MEDIARESEARCH vítězstvím v tendru rozšiřuje své aktivity do další evropské země. Společnost ke konci roku dobudovala reprezentativní panel domácností pro měření televizní sledovanosti v Bulharsku.O vítězi tendru v Estonsku rozhodla začátkem února tamní asociace televizních stanic a mediálních agentur (EMOL). Výběrového řízení se účastnily i další výzkumné společnosti, například AS Elion, GfK nebo Nielsen.Úloha MEDIARESEARCH bude v estonském projektu spočívat vedle celkové podpory především v dodání technologie SimMetry, která je nezávislá na způsobu šíření televizního signálu. Stejně jako v českém projektu, i v Estonsku využije společnost poslední generaci měřícího zařízení - SimEar.„Máme velikou radost, že se nám postupně daří prosazovat kvalitní technologii od našich vývojářů i do dalších evropských zemí,“ uvedl Tomáš Bičík, který je v MEDIARESEARCH zodpovědný právě za rozšiřování obchodních aktivit společnosti. „Díky našemu prověřenému technologickému, ale i analytickému zázemí v České republice máme ostatním zemím rozhodně co nabídnout.“

simear_600

SimEar – nejnovější generace peoplemetru vyvinutá společností MEDIARESEARCH

simear_v_evrope_502

Kromě České republiky a Bulharska se bude technologie pro měření sledovanosti televize od české společnosti MEDIARESEARCH využívat i v Estonsku

tz technologie mediaresearch uspela v tendru na mereni sledovanosti televize v estonsku

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu