16/12/13

TZ Předvánoční vábení internetových obchodníků: Alza.cz v listopadu využila inzertní prostor v hodnotě o 60 % vyšší než v říjnu

V listopadu došlo k 12% meziměsíčnímu růstu v oblasti display reklamy, zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 757 milionů korun.

Největším zadavatelem byl tentokrát internetový obchodník Alza.cz. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.Jak vyplývá z monitoringu internetové display reklamy, listopadový vzestup se projevil i v meziročním srovnání: letos zadavatelé využili o 16 % větší reklamní prostor než ve stejném měsíci v loňském roce.Online bannerovou inzerci v předvánoční sezoně významně zvýšil internetový obchodník Alza.cz, který využil reklamní prostor v hodnotě 40,2 milionů korun, tedy až o 60 % více než v říjnu (25 milionů korun). Druhé místo obsadil Internet Mall, který umístil reklamu v hodnotě 35 milionů. Třetí skončil zadavatel Allegro Group CZ s display inzercí prostor v hodnotě 14,1 milionů korun.Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v listopadu vystavena online inzerce v celkové ceníkové hodnotě 682 milionů korun.

top10_provozovatel_785

tz predvanocni vabeni internetovych obchodniku alzacz v listopadu vyuzila inzertni prostor v hodnote o 60 vyssi nez v rijnu

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu