16/9/15

TZ Internetová display reklama zaznamenala v srpnu nárůst, zadavatelé využili reklamní prostor v hodnotě 429 milionů korun

V srpnu 2015 zaznamenala oblast internetové display reklamy nárůst, a to o 8 %. Zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 429 milionů korun. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere, realizátor českého peoplemetrového projektu.

V meziročním porovnání oblasti internetové display reklamy lze rovněž pozorovat mírný nárůst, konkrétně o 3 %.Na vrcholu žebříčku zadavatelů se umístil online obchodník Internet Mall, který v srpnu využil reklamní prostor v hodnotě 21,1 milionů korun. Na druhé příčce skončila s inzercí v hodnotě 16,2 milionů korun společnost LMC a na třetí pozici se umístil Procter & Gamble s reklamním prostorem v hodnotě 13,7 milionů korun.Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v srpnu vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 392 milionů korun.

admonitoring_srpen

TZ Internetová display reklama zaznamenala v srpnu nárůst, zadavatelé využili reklamní prostor v hodnotě 429 milionů korun

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu