14/1/16

TZ Internetová display reklama zaznamenala v prosinci meziroční nárůst, zadavatelé využili prostor v hodnotě 664 milionů korun

V prosinci 2015 zaznamenala oblast internetové display reklamy meziroční nárůst o 6 %. Zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 664 milionů korun. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Alza.cz. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere, realizátor českého peoplemetrového projektu.

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se umístil internetový obchodník Alza.cz, který v prosinci využil reklamní prostor v hodnotě 29,8 milionů korun. Na druhé příčce skončil s inzercí v hodnotě 20,1 milionů další internetový obchodník, a to Internet Mall, a na třetí pozici se umístila společnost Naspers OCS Czech Republic s reklamním prostorem v hodnotě 18,7 milionů korun.Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v prosinci vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 619 milionů korun.

AdMonitoring_prosinec15
arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu