14/1/14

TZ Internetová display reklama zaznamenala v prosinci 17% pokles, zadavatelé využili prostor v hodnotě 632 milionů

Poslední měsíc roku 2013 byl v oblasti internetové display reklamy ve znamení poklesu, zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 632 milionů korun, což je o 17 % méně než v listopadu. Největším zadavatelem byl stejně jako v listopadu internetový obchodník Alza.cz. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.

Navzdory meziměsíčnímu poklesu si internetová display reklama polepšila alespoň v meziročním srovnání, a to o 18 %.Největším zadavatelem byl internetový obchodník Alza.cz, který v prosinci využil reklamní prostor na internetu v hodnotě 41,4 milionů korun. Druhý skončil konkurenční obchodník Internet Mall s využitým reklamním prostorem v hodnotě 26,9 milionů korun. Na třetím místě pak byla společnost Allegro Group CZ, pod kterou spadají například weby Aukro.cz a Heureka.cz; ta umístila display reklamu v hodnotě 15 milionů korun.Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v prosinci vystavena online inzerce v ceníkové hodnotě 567 milionů korun.

admonitoring_prosinec_2013_562

tz internetova display reklama zaznamenala v prosinci 17 pokles zadavatele vyuzili prostor v hodnote 632 milionu

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu