15/1/15

TZ Internetová display reklama zaznamenala v prosinci 14% pokles, zadavatelé využili prostor v hodnotě 629 milionů

Poslední měsíc roku 2014 byl v oblasti internetové display reklamy ve znamení poklesu, zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 629 milionů korun, což je o 14 % méně než v listopadu. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.

Z monitoringu internetové display a video reklamy vyplývá, že pokles se projevil pouze v meziměsíčním srovnání, meziročně jsou hodnoty srovnatelné.Největšími zadavateli byli v prosinci tři internetoví obchodníci. První místo patřilo Internet Mallu, který využil reklamní prostor na internetu v hodnotě 25,4 milionů korun, druhá skončila Alza.cz s využitým reklamním prostorem v hodnotě 21,4 milionů korun a na třetím místě byl obchodník Czc.cz, který umístil reklamu v hodnotě 20,8 milionů korun.Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v prosinci vystavena online inzerce v ceníkové hodnotě 582 milionů korun.

AdMonitoring_prosinec 2014
arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu