18/5/15

TZ Internetová display reklama zaznamenala v dubnu 3% nárůst, zadavatelé využili prostor v hodnotě 455 milionů korun

V měsíci dubnu zaznamenala internetová display reklama mírný meziměsíční nárůst, zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 455 milionů korun. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.

V porovnáním s březnem 2015 si v dubnu display reklama polepšila o 3 %.První tři místa v žebříčku zadavatelů patřila internetovým obchodníkům. Největším zadavatelem byl Internet Mall, který v dubnu využil reklamní prostor v hodnotě 14,8 milionů korun. Druhý skončil portál Czc.cz s využitým reklamním prostorem v hodnotě 14,5 milionů korun. Na třetím místě pak byla Alza.cz, která umístila reklamu v hodnotě 9,6 milionů korun.Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v dubnu vystavena online inzerce v ceníkové hodnotě 412 milionů korun.

top 10_duben

TZ Internetová display reklama zaznamenala v dubnu 3% nárůst

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu