14/4/14

TZ Internetová display reklama zaznamenala v březnu 19% nárůst, zadavatelé využili prostor v hodnotě 485 milionů korun

V březnu 2014 oblast internetové display reklamy rostla: zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 485 milionů korun, což oproti únoru představuje 19% nárůst.

Největším zadavatelem byl internetový obchodník Czc.cz. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.V březnu si internetová display reklama polepšila o 19 %, avšak oproti minulému roku zaznamenala naopak pokles, a to o 14 %.Na vrcholu žebříčku zadavatelů se tentokrát umístil internetový obchodník s elektronikou Czc.cz, který v březnu využil reklamní prostor v hodnotě 13,9 milionů korun. Na druhé příčce skončil s inzercí v hodnotě 12,4 milionů korun Vodafone, za nímž následoval další mobilní operátor T-Mobile Czech Republic s využitým reklamním prostorem v hodnotě 11,5 milionů korun.Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v březnu vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 453 milionů korun.

admonitoring-brezen

tz internetova display reklama zaznamenala v breznu 19 narust zadavatele vyuzili prostor v hodnote 485 milionu korun

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu