17/2/16

TZ Internetová display reklama zaznamenala meziroční 8% nárůst, zadavatelé využili prostor v hodnotě 423 milionů

V lednu 2016 využili zadavatelé reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 423 milionů korun, což je o 8 % více než ve stejné době v loňském roce. Největším zadavatelem byl internetový obchodník CZC.cz. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere, realizátor českého peoplemetrového projektu.

Největšími zadavateli byly v lednu následující společnosti: CZC.cz, který využil reklamní prostor v hodnotě 27 milionů korun, dále LMC s využitým reklamním prostorem v hodnotě 20,1 milionů korun a na třetím místě skončila společnost Naspers OCS Czech Republic, která umístila reklamu v hodnotě 14,4 milionů korun.Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v lednu vystavena online inzerce v ceníkové hodnotě 386 milionů korun.

AdMonitoring_leden16

TZ Internetová display reklama zaznamenala meziroční 8% nárůst

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu