14/4/15

TZ Display reklama zaznamenala v březnu 7% nárůst, zadavatelé využili prostor v hodnotě 440 milionů korun

V březnu 2015 oblast internetové display reklamy mírně rostla: zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 440 milionů korun, což oproti únoru představuje 7% nárůst.

Největším zadavatelem byl internetový obchodník Czc.cz. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.V březnu si internetová display reklama polepšila o 7 %, oproti minulému roku však zaznamenala naopak pokles, a to o 10 %.Na vrcholu žebříčku zadavatelů se umístil internetový obchodník s elektronikou Czc.cz, který v březnu využil reklamní prostor v hodnotě 18,9 milionů korun. Na druhé příčce skončila s inzercí v hodnotě 11 milionů korun společnost Porsche Česká republika a za ní následoval mobilní operátor Vodafone, který využil reklamní prostor v hodnotě 10,6 milionů korun.Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v březnu vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 394 milionů korun.

admo_brezen

TZ Display reklama zaznamenala v březnu 7% nárůst, zadavatelé využili prostor v hodnotě 440 milionů korun

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu