13/4/16

TZ Display reklama zaznamenala v březnu 14% nárůst, zadavatelé využili prostor v hodnotě 507 milionů korun

V březnu 2016 oblast internetové display reklamy rostla: zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 507 milionů korun, což meziměsíčně představuje 14% nárůst. Největším zadavatelem byla společnost LMC. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere, realizátor českého peoplemetrového projektu.

Nárůst se neprojevil pouze meziměsíčně, ale také v meziročním srovnání – zde došlo k nárůstu o 9 %.Na vrcholu žebříčku zadavatelů se umístil provozovatel pracovních portálů LMC, který v březnu využil reklamní prostor v hodnotě 19,2 milionů korun. Na druhé příčce skončil s inzercí v hodnotě 17,5 milionů korun internetový obchodník Alza.cz a za ním následovala společnost Porsche Česká republika, která využila reklamní prostor v hodnotě 16,3 milionů korun.Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v březnu vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 467 milionů korun.

160413_AdMonitoring_160203

TZ Display reklama zaznamenala v březnu 14% nárůst, zadavatelé využili prostor v hodnotě 507 milionů korun

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu