15/9/15

TZ Datová fúze v režii Nielsenu

Společnosti skupiny Nielsen v ČR spojily svá data v projektu BRAIN (Brand & Research & Advertising Insights by Nielsen). Jedná se o nový nástroj, v němž mohou klienti sledovat informace o prodejích, reklamách a znalosti značek a reklam. Marketérům poskytnou data na týdenní bázi a kromě jednoduchého srovnání mezi značkami nabídnou další analytiku.

Nielsen a Nielsen Admosphere přicházejí s novinkou, která usnadňuje jejich klientům práci s daty. Čísla, která společnosti dodávají, nyní spojují na úrovni jednotlivých značek a zobrazují dohromady v rámci jednoho systému. Celý reporting je s ohledem na uživatele dostupný online a navržen tak, aby práce s ním byla rychlá a intuitivní.„BRAIN je prvním společným produktem, ve kterém jsme úspěšně využili synergii plynoucí ze vzájemného propojení. Jde o užitečné a atraktivní řešení, které budeme i nadále rozvíjet a customizovat v souladu s potřebami klientů,“ komentuje vznik nového produktu Tomáš Hynčica, obchodní ředitel Nielsen Admosphere.Jaká data tedy klienti uvidí? Prvně jsou to informace společnosti Nielsen o tržním podílu značek, celkových prodejích či objemech prodaných díky promocím. Ta jsou zde k dispozici v týdenním rozpadu, stejně jako data z monitoringu reklamy Nielsen Admosphere. Hodnotu reklamních investic doplňuje rozsáhlý tracking, který do projektu přináší aktuální informace o znalosti značek a reklam. Tento výzkum je realizován týdně, jeho výsledky tedy lze jednoduše porovnávat s prodejními a reklamními daty.Oba čeští představitelé skupiny Nielsen tak využívají své široké zkušenosti z práce s daty a výzkumné know-how. Datová fúze umožňuje unikátní analytickou nadstavbu, například rozvoj ukazatelů počítaných z dat či ekonometrické nástroje, které umožňují optimalizaci návratnosti reklamy z pohledu dosažených prodejních výsledků.„Naši klienti chtějí znát vliv výdajů na reklamu (například televizní či tiskovou) na znalost značky a její prodeje. Je skvělé, že díky spolupráci s Nielsen Admosphere jsme schopni přinést na trh nástroj, který propojuje tyto tři klíčové ukazatele,“ vítá společný projekt David Vacl, Commercial Manager společnosti Nielsen.

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu