Meziroční srovnání výrobců v kategorii osobních automobilů z monitoringu reklamy společnosti Nielsen Admosphere ukázalo, že největší meziroční nárůst v hodnotě využitého reklamního prostoru se v loňském roce projevil u značky Volkswagen, a to o 38 % oproti roku 2014. Naopak největší pokles zaznamenal Peugeot. Inzerentem č. 1 byl v roce 2015 výrobce Hyundai, který vedl žebříček i mezi produktovými značkami – reklamu v nejvyšší hodnotě měl v roce 2015 model Hyundai i30.
V žebříčku TOP 10 výrobců osobních automobilů zaznamenala meziroční nárůst ceníkové hodnoty reklamy většina firem. Největším „skokanem“ byla automobilka Volkswagen, jejíž reklamní prostor byl loni o 94 milionů korun (tedy o 38 %) vyšší než o rok dříve. Téměř čtvrtinové navýšení hodnoty inzerce pak můžeme zaznamenat u značky Nissan a pětinový nárůst se projevil u výrobce Hyundai, který byl v roce 2015 zároveň největším inzerentem v kategorii osobních automobilů. Reklamní prostor v hodnotě o 15 % vyšší než v roce 2014 pak loni využily Renault, KIA a Opel. Nárůst o 13 %, tedy o 39 milionů korun, se projevil u značky Škoda, která byla v roce 2015 zároveň druhým největším inzerentem své kategorie.Meziroční pokles v ceníkové hodnotě reklamy zaznamenaly v žebříčku TOP 10 celkem tři výrobci, a to Peugeot (z 242 milionů korun na 191 milionů korun, tedy o 21 %), Citröen (-15 %) a Ford, u něhož se projevil pokles o 8 %.
Jak si v roce 2015 vedly jednotlivé produktové značky, pak ukazuje tabulka níže. Reklamu v nejvyšších ceníkových hodnotách umístily značky výrobce Hyundai, a to i30 (v hodnotě 132 milionů korun), Tucson (117 milionů korun) a i20 (110,5 milionů korun). Na čtvrtém místě pak byl výrobce KIA s modelem cee´d, jemuž v roce 2015 patřil reklamní prostor v celkové hodnotě 102 milionů korun. Páté místo patřilo značce Škoda Fabia, která využila inzertní prostor v hodnotě 100 milionů korun.Obě tabulky v této zprávě zahrnují pouze inzerci výrobců, nejsou do nich tedy zahrnuty reklamy prodejců automobilů.