Končí 9. ročník zdravotně-osvětové kampaně Suchej únor, která podporuje muže a ženy ve snaze prověřit jejich vztah k alkoholu a změnit zaběhlé návyky. Podle reprezentativního výzkumu agentury Nielsen Admosphere se povědomí o kampani vyšplhalo z 58 na 76 % napříč českou populací starší 18 let. Celkově v letošním roce deklarovalo účast 10 % dospělých, tedy v přepočtu zhruba 700 000 lidí.
Mezi “Sušiči” byly i letos desítky známých osobností. Přidalo se i 12 krajů, nebo 8 dopravních podniků, řada institucí, škol a firem, a to jak v Česku, tak na Slovensku. Pro tento ročník vše propojila nově vydaná KNIHA SUCHEJ ÚNOR, jejíž koupí mohou lidé podpořit činnost stejnojmenné neziskové organizace. Celou tiskovou zprávu k letošnímu ročníku Suchého února obsahující také data z výzkumu si přečtěte zde.Nielsen Admosphere je dlouhodobým partnerem kampaně.