Včera se konalo II. kolo hodnocení, tedy finální zasedání poroty EFFIE Czech Republic, ve které již potřetí za sebou zasedla i Hana Friedlaenderová, Nielsen Client Service Manager.
Porota hodnotila nejen efektivitu předkládaných reklamních kampaní, ale také jejich kreativitu a především jejich reálné a měřitelné výsledky pro byznys daného zadavatele.
Shortlist kampaní pro letošní rok bude zveřejněn 7. listopadu 2024 na konferenci Forum Media a také na webové stránce EFFIE Czech Republic. Pro inspiraci se můžete podívat na ten loňský a těšit se na slavnostní vyhlášení vítězů během Galavečera 14.11. na tradičním místě – v kině Lucerna od 19:30 hodin.
O EFFIE
EFFIE je zkratka slova Effectiveness (efektivnost) a označuje soutěž o nejefektivnější reklamu. V dvoukolovém rozhodování porota posuzuje měřitelné, prokazatelné výsledky kampaní ve vztahu k zadaným cílům a hodnotí účinnost kampaní v poměru k vynaloženým prostředkům.