1/3/18

Novým ředitelem sekce monitoringu reklamy v Nielsen Admosphere je Petr Matyáštík

Petr Matyáštík se 1. března 2018 stal ředitelem sekce monitoringu reklamy Ad Intel ve výzkumné společnosti Nielsen Admosphere. Svým vedením tak zastřeší běžící projekty Ad Intel a AdMonitoring v České republice, reklamní monitoring internetu na Slovensku (AIMmonitor) a reklamní monitoring a monitoring televizních pořadů v Bulharsku.

Petr působí ve společnostech skupiny Nielsen Admosphere už více než deset let. V prvních letech se významně podílel na rozjezdu projektu monitoringu reklamy v České republice, v dalších letech koordinoval budování peoplemetrového panelu v Bulharsku a byl zodpovědný za dodávku technologií pro lokálního provozovatele peoplemetrového projektu v Arménii. V loňském roce měl Petr na starosti implementaci digitální části českého Projektu crossplatformního elektronického měření sledovanosti a konzumace obsahu 2018-2022, který úspěšně odstartoval 1. ledna 2018.

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu