Od 11. ledna je na trhu v USA dostupný Nielsen ONE Ads - nejnovější inovace v oblasti měření, která poskytuje konzistentní, srovnatelné a deduplikované zobrazení reklam na všech obrazovkách. Inzerenti, značky a vydavatelé budou poprvé schopni zjistit dosah a frekvenci, deduplikované napříč televizním vysíláním, televizí připojenou k internetu (CTV), stolními počítači a mobilními zařízeními. Nielsen ONE Ads umožní vydavatelům ukázat sílu jejich platforem a nákupčím médií najít nejúčinnější a nejefektivnější místa pro inzerci, aby oslovili správné publikum.
Celou zprávu si můžete přečíst zde.
Z pohledu celkové sledovanosti mělo streamování během vánočního týdne jasnou převahu – Američané sledovali celkem 183 miliard minut, což je historicky nejvyšší počet, na stále se rozšiřující škále platforem s obsahem distribuovaným na internetu (OTT).
Celou zprávu si můžete přečíst zde.
Nový report o měření sledovanosti, který byl vytvořen na základě metodiky koncepčně podobné americkému The Gauge, poskytne mexickému a polskému mediálnímu průmyslu měsíční analýzu sledovanosti televize na klíčových platformách.