Podívejte se na NADčasník Nielsen Admosphere! Vychází, když máme co říct :-)
Online video sleduje alespoň někdy 98 % aktivní internetové populace ČR starší 15 let. Obliba videoobsahu sledovaného online se však podstatně liší v závislosti na profilu konzumenta. Přehled nejvyhledávanějšího videoobsahu v rámci jednotlivých věkových skupin najdete v naší infografice. Kdo co na internetu sleduje, ale i kde, kolik a za co, pravidelně zjišťujeme ve výzkumu Video na internetu. Letošního ročníku se účastnilo 1200 respondentů z internetové populace 15+.
Internetové video je jedním z nejsilnějších trendů posledních let. Týká se nejenom nás dospělých, ale i dětí. Jak ovlivňuje množství videoobsahu dětskou populaci 6–14 let? Čemu děti věnují svou pozornost odhaluje studie s názvem Děti a nová média 2016.
Při vývoji Kitu jsme se zaměřovali na funkčnosti pro většinu uživatelů peoplemetrových dat a dat z monitoringu reklamy. V dalším stadiu už software obohacujeme o specifické funkce, které ocení užší skupiny uživatelů. Například videoanalýzu, která umožňuje zobrazit záznam televizního vysílání společně s údaji o sledovanosti. Televizní společnosti tak mohou přesně analyzovat, jak to, co se dělo na obrazovce, ovlivňovalo sledovanost. Díky cloudové architektuře Kitu jsou uživatelům k dispozici videozáznamy z 15 různých kanálů, aniž by si museli cokoliv stahovat nebo udržovat obrovská datová úložiště. O ty se staráme my. :-)
Co a jak nakupují Češi na internetu, jak k nákupům využívají mobilní technologie a sociální sítě? Než zbytečně riskovat, poraďte se se studií E-Commerce připravenou ve spolupráci s Asociací pro elektronickou komerci. Díky nepřetržité realizaci od roku 2010 obsahuje i unikátní časové srovnání e-commerce trendů a změn v chování zákazníků. Máte o výsledky zájem? Kontaktujte nás na adrese obchod@admosphere.cz
Prostor rotundy sv. Václava objevené před 12 lety při rekonstrukci budovy Matfyzu na Malostranském náměstí v Praze, na jejíž záchraně jsme se jako partneři MFF UK podíleli, nyní zdobí replika románské keramické dlažby. Na své místo historici uložili 74 původních vzácných podlahových dlaždic tzv. vyšehradského typu z 11. století. K vidění je zde i fragment románského okénka a kamenný kruh - pozůstatek z ještě starší kůlové stavby. Památka, kterou badatelé považovali po více než tři století za ztracenou, bude zpřístupněna návštěvníkům mimo akademickou obec jen výjimečně. První příležitost, kdy se rotunda otevře veřejnosti, se naskytne v červnu příštího roku v rámci Pražské muzejní noci. Jste srdečně vítáni!
Virtuálně můžete do rotundy nahlédnout na adrese: http://rotunda.pano3d.cz.
Stali jsme se členy Hospodářské komory České republiky. Ve spolupráci se Sdružením agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR chceme vytvářet příležitosti pro podnikání v oblasti výzkumu trhu a prosazovat opatření, která k rozvoji podnikání přispívají.