9/5/17

NADčasník Nielsen Admosphere - květen 2017

Podívejte se na NADčasník Nielsen Admosphere a zjistěte, co je u nás nového!

Peoplemetrový projekt v České republice se v červnu dočká kulatého 20. výročí, což se nemůže obejít bez oslavy. A protože jedním z příjemných cílů naší společnosti je také edukace veřejnosti v oblasti médií, uskuteční se u příležitosti této události výstava peoplemetrů v Národním technickém muzeu. Pořádáme ji společně s Asociací televizních organizací a Českou televizí. Veřejnosti se otevře 7. června a k vidění bude do 8. září 2017. Přijďte se podívat!

Máme respondentský online panel v Polsku

Vedle Českého a Slovenského národního panelu máme i internetový panel v Polsku. Aktuálně disponuje už 10 tisíci respondenty!

Víte, že...

dětí ve věku 10-14 let zná alespoň nějakého youtubera? Studii Děti a nová média 2016 jsme realizovali na vzorku 1031 dětí ve věku 6-14 let. Zjišťovala také například návyky dětí ve sledování videoobsahu, jejich oblíbené hry a aplikace, aktivity na internetu a další. Máte-li o studii zájem, kontaktujte nás na e-mailu: obchod@admosphere.cz.

Připravujeme pro Vás...

V blízké době se můžete těšit na výsledky pravidelné volně prodejné studie Video na internetu 2017.

Reachové křivky a další novinky v Kitu

Stále se snažíme naším softwarem ulehčovat uživatelům jejich často složité úkoly. Jedním z takových je určitě správný odhad zásahu reklamní kampaně pro zvolenou cílovou skupinu. Abychom se maximálně přiblížili realitě, postavili jsme sofistikovaný matematický model na reálných výsledcích reklamních kampaní. Na obrázku níže je vidět odhad zásahu dětských diváků měsíční kampaní, pro zvolenou kombinaci televizních kanálů:

Zejména pro výzkumná oddělení televizních společností jsme pak připravili možnost analyzovat shodné a jedinečné diváky pořadů i to, jak pořady získávají diváky od těch předchozích.

Zmapovali jsme inzerci maloobchodních řetězců

V jednom z posledních výstupů z monitoringu reklamy Ad Intel jsme se věnovali segmentu maloobchodních řetězců. V období leden-únor 2017 vystavil nejvíce inzerce v segmentu širokosortimentálních řetězců s převahou potravin Lidl, který využil prostor v celkové ceníkové hodnotě 172,2 milionů korun. Za ním se v tomto žebříčku umístili zadavatelé Kaufland Česká republika a BILLA. Zajímavá čísla, týkající se tentokrát prodejů, přináší společnost Nielsen: v loňském roce dosáhly prodeje v hypermarketech, supermarketech a mezinárodních diskontních řetězcích souhrnně 282,5 miliard korun. Přitom prodejen tohoto typu bylo k prosinci 2016 v České republice celkem 1692.

Spustili jsme web pro tazatele

Co práce tazatele u nás obnáší, nyní všichni zájemci zjistí na našem novém webu. Najdete ho na adrese: www.nastazatel.cz

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu