Podívejte se na NADčasník Nielsen Admosphere! Vychází, když máme co říct :-)
Ani věřit se nám tomu nechce, ale proud času nezastavíme. Už je to 15 let, co jsme ve skupině několika málo matfyzáků založili agenturu MEDIARESEARCH a troufli jsme si na peoplemetrový projekt. Dnes je nás víc než 100, jmenujeme se Nielsen Admosphere a kromě peoplemetrů se věnujeme i výzkumu trhu, monitoringu reklamy a vývoji software pro práci s mediálními daty. Mimo Česko sídlíme i na Slovensku, v Bulharsku a pomáháme partnerovi provozovat peoplemetrový projekt v naší licenci v Arménii. Důležité milníky naší 15tileté cesty najdete v obrázku, pro zvětšení na něj klikněte.
Od června pro Vás otevíráme zbrusu nové CATI studio. Jindřichův Hradec jsme nevybrali náhodou. Mnozí z Vás vědí, že v Hradci řadu let provozujeme kódovací centrum monitoringu reklamy a že zde disponujeme potřebným zázemím. Opřít se můžeme i o dobré vztahy s místní fakultou VŠE. Vlastní CATI studio doplní naše dosavadní možnosti sběru dat ve vlastní režii a umožní nám tak efektivně naplňovat vysoké standardy jejich kvality. Máte-li o využití CATI centra zájem, kontaktujte nás na adrese obchod@admosphere.cz.
Dokončujeme testování technologie na automatizované rozpoznávání emocí.
Připravujeme pro Vás šestý ročník každoroční studie Video na internetu 2016.
Podpořili jsme spolupráci s Matematicko-fyzikální fakultou Univerzity Karlovy, která je mnohým z nás v Nielsen Admosphere blízká (a to nejenom kvůli matfyzáckému vedení :-)), a stali jsme se partnerem podílejícím se na projektu záchrany Svatováclavské rotundy na Malé Straně. Rotunda byla překvapivě objevena po 376 letech, kdy byla historiky i archeology považována za ztracenou, při rekonstrukci fakulty v roce 2004.
Smyslem sbírky, kterou MFF UK organizuje, je pomoci zachránit toto cenné historické dědictví a zpřístupnit prostor veřejnosti. Informace o objevu rotundy a legendy o jejím vzniku najdete na stránce www.naserotunda.cz.