Podívejte se na NADčasník Nielsen Admosphere! Vychází, když máme co říct :-)
Oslavu Dne peoplemetrů 2. června již tradičně spojujeme s nejrůznějšími akcemi na podporu mediální gramotnosti. U příležitosti letošního 19. výročí jsme do sbírek Národního technického muzea v Praze věnovali 3 generace peoplemetrů používaných v České republice. Půjde-li vše podle plánu, mohli byste se v příštím roce těšit na výstavu!
Na začátku měsíce jsme spustili rozsáhlý reklamní tracking bankovního sektoru. Výstupy každotýdenního dotazování budou navíc obohaceny o data SentiMetru, která nám umožní změřit emoční zaangažovanost diváků v průběhu jednotlivých spotů i celých kampaní. Máte-li o studii zájem, kontaktujte nás na adrese obchod@admosphere.cz.
Jestli nás něco opravdu nebaví, pak je to rutinní práce! Věříme, že takovou práci by měly přebírat stroje, aby se lidé mohli věnovat tomu, co stroje nezvládnou. Protože Kitu rutinní práce nevadí a pracuje brzo ráno (i o víkendech), vytvořili jsme nový modul automatických reportů. Umožní Vám nastavit, aby se daný report spočítal ihned po načtení nových dat nebo v určeném čase. Reporty se odešlou na zadané e-mailové adresy, případně uloží na účet FTP, zatímco vy si můžete ještě v klidu vychutnávat ranní kávu. :-) Celý systém nyní ještě testujeme a ladíme a už v létě se chystáme Vám tuto možnost nabídnout.
Podle našeho nového výzkumu realizovaném na internetové populaci starší 15 let používá většina dotázaných při pobytu na slunci přípravky s ochranným faktorem. Není přitom velkým překvapením, že v této oblasti jsou o něco aktivnější ženy. Více než třetina respondentů uvedla, že se opaluje aktivně: 23 % pak tvoří ti, kteří se opalují, kdykoli je k tomu příležitost, a 11 % ti, kteří se opalují na dovolených či pobytech například u vody. Avšak větší část dává přednost opálení při běžných činnostech, jako je práce na zahradě, sport a podobně. Existují ale i tací, kteří se pobytu na slunci vyhýbají, těch je celkem 12 %.