13/2/18

Magida Sukkari je novou ředitelkou obchodního rozvoje v Nielsen Admosphere

Magida Sukkari se v únoru 2018 stala novou ředitelkou obchodního rozvoje ve výzkumné agentuře Nielsen Admosphere.

Magida dosud ve společnosti působila na pozici International Business Development Director. Podporu aktivit společnosti na bulharském trhu tak rozšíří i na další zahraniční i české aktivity společnosti, a to ve všech oblastech její činnosti: peoplemetrového měření, výzkumu, oblasti Ad Intel i softwarových řešení. Magida se bude výrazněji podílet také na aktivitách společnosti v oblasti vzdělávání odborné i laické veřejnosti. Magida Sukkari má více než patnáctiletou zkušenost z oblasti mediálních výzkumů nejen v České republice. Do Nielsen Admosphere přišla v roce 2016, předtím zastávala různé pozice jak v médiích, tak v mediálních a výzkumných agenturách – od projekt manažera po obchodní ředitelku výzkumu. Řadu let spolupracovala na výzkumu spotřebního chování Media-Market-Lifestyle (MML-TGI), výzkumu čtenosti tisku Media projekt, výzkumu poslechovosti rádií Radioprojekt a dalších výzkumných projektech pro zadavatele, mediální a reklamní agentury, rádia, televize a vydavatelství v České republice a na Slovensku. Spolupracovala také s týmy TGI v jiných, zejména evropských zemích.

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu