6/6/18

Libuše Paterová posiluje Research & Analysis tým v Nielsen Admosphere

Výzkumná agentura Nielsen Admosphere od 1. června 2018 rozšiřuje svůj Research & Analysis tým o novou Senior Research manažerku Libuši Paterovou. Jejím hlavním zaměřením je kvalitativní výzkum, čímž přispěje k posílení této oblasti v portfoliu společnosti.

Líba působí v oblasti výzkumu už více než dvacet let. Na začátku kariéry se věnovala obchodnímu rozvoji projektu MML-TGI, následně řešila s vlastním výzkumným týmem Ad Hoc projekty, jejich designování, realizaci a zejména strategickou interpretaci jejich výsledků. Klientům dokáže poskytnout komplexní výzkumný servis po stránce kvalitativního i kvantitativního řešení, její „srdeční záležitostí“ je však především kvalitativní výzkum, v němž se snaží co nejvíce implementovat etnografické přístupy při získávání nových insightů. Líba má magisterský titul z oboru Antropologie na Přírodovědecké fakultě UK v Praze.

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu