17/7/24

LETECKÁ DOPRAVA DOMINOVALA: NEJVÍCE INVESTOVALA SPOLEČNOST TURKISH AIRLINES INC.

Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejvýznamnějších zadavatelů za období leden až červen 2024 v segmentu doprava a skladování. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce*.

V porovnání 1. pololetí 2023 vs.1. pololetí 2024 zůstává objem investic do reklamy v tomto segmentu přibližně stejný, nicméně oproti loňskému nejsou patrné výrazné rozdíly mezi jednotlivými měsíci.

*Ceníková hodnota není ekvivalentem reálných (čistých) investic do nákupu reklamního prostoru (na reálnou cenu, kterou firmy za nákup reklamního prostoru skutečně zaplatí, má vliv řada faktorů jako celkový objem nakoupeného prostoru, uplatnění slev, barterové spolupráce a podobně). Reporting ceníkových hodnot reklamního prostoru ovšem spolehlivě zachycuje vývoj a trendy současného reklamního trhu (umožňuje např. porovnávat jednotlivé zadavatele, média nebo odvětví mezi sebou apod.).

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu