Slavnostní vyhlášení soutěže Českého národního panelu a Nielsen Admosphere o nejlepšího herce či herečku v české reklamě proběhne 20. února 2019 na galavečeru kreativní soutěže Zlatá pecka.
Soutěž kreativity Zlatá pecka přináší každoročně vyhodnocení těch nejlepších českých a slovenských reklam. Vedle toho představuje i výsledky celoročního robustního a reprezentativního šetření Nejlepší herec či herečka v reklamě. V loňském roce bylo uvedeno celkem 181 unikátních televizních spotů s hercem či herečkou a v reklamách vystoupilo dohromady 80 osobností. Do finále soutěže za rok 2018 postoupili Jiří Langmajer, Iva Kubelková, Tomáš Jeřábek, Tomáš Měcháček a Sabina Remundová.
Asociace českých reklamních agentur (AČRA MK), Nielsen Admosphere a Český národní panel realizují unikátní výzkum o oblíbenosti herců v reklamě už čtvrtým rokem. Letos se sešlo celkem 15 tisíc dotazníků od respondentů z reprezentativní populace Českého národního panelu starší 15 let. Takto velký počet zúčastněných přináší mimořádně zajímavý a přesný obraz toho, jací herci a jaké herečky v reklamě reálně oslovují diváky a jaké reklamy s herci jsou nejlepší. Respondenti hodnotili herce v premiérových reklamách daného roku. Držitelem ceny za nejlepšího herce či herečku se stane osobnost s nejvyšším průměrným výsledkem.Organizátoři soutěže kreativity v reklamě, Zlatá pecka, a moderátor, Jakub Kohák, přivítají ty nejúspěšnější reklamní tvůrce, herce i zadavatele na slavnostním galavečeru již 20. února 2019 v pražském klubu Lávka.Kdo se stane nejlepším hercem v reklamě roku 2018? Známe pět finalistů