Projekt AdArrows přišel s rozšířením svých dat pro programatické cílení o kategorii zaměřenou na konzumaci alkoholických nápojů. Nově je tak možné cílit na skupiny, jako jsou konzumenti „desítky“ či naopak milovníci pivních speciálů. Také lze nyní cíleně zasáhnout konzumenty, kteří nejčastěji pijí alkohol doma, nebo naopak ty, kteří dávají přednost konzumaci alkoholu s kamarády na návštěvě či v baru. Zaměřit se lze i na milovníky whisky nebo tuzemáku.
„Pokračujeme tak v naší snaze přinést na náš trh maximálně efektivní cílení pomocí kvalitních panelových dat pro programatik,“ říká Jiří Vítek, ambasador projektu AdArrows.Nástroj AdArrows využívá rozsáhlou výzkumnou bázi Českého národního panelu, největšího výzkumného online panelu v České republice čítajícího 50 tisíc respondentů, který spoluvlastní společnost Nielsen Admosphere. Pomocí statistického modelování odborníků z Nielsen Admosphere a CerebroAd byl vytvořen funkční model rozšiřující okruh respondentů z panelu na co nejširší počet uživatelů českého internetu. Modelace navíc probíhá v pravidelných intervalech, aby AdArrows vždy nabízely co nejaktuálnější informace.Výhodou řešení AdArrows je, že je plně pod kontrolou zúčastněných společností a není závislé na externích technologiích. Data jsou primárně dostupná v systémech DSP a DMP platforem. Data je však možné integrovat i do interních systémů.Data AdArrows pro programatickou reklamu jsou rozšířena o novou kategorii Alkohol