20/8/24

Ad Intel News: POMYSLNÉ ZLATO ZÍSKÁVAJÍ ZLATÉ: NEJVĚTŠÍM INZERENTEM JE OPAVIA-LU

Pravidelný měsíční seriál krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen pokračuje přehledem segmentu OPLATKY, SUŠENKY. Mezi zadavateli byla ve sledovaném období srpen 2023-červenec 2024 největším inzerentem společnost Opavia - LU a žebříček značek relativně těsně vede produkt Zlaté. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce*.

*Ceníková hodnota není ekvivalentem reálných (čistých) investic do nákupu reklamního prostoru (na reálnou cenu, kterou firmy za nákup reklamního prostoru skutečně zaplatí, má vliv řada faktorů jako celkový objem nakoupeného prostoru, uplatnění slev, barterové spolupráce a podobně). Reporting ceníkových hodnot reklamního prostoru ovšem spolehlivě zachycuje vývoj a trendy současného reklamního trhu (umožňuje např. porovnávat jednotlivé zadavatele, média nebo odvětví mezi sebou apod.).

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu