13/3/13

TZ V únoru využil bannerovou reklamu v největší ceníkové hodnotě Internet Mall

V únoru 2013 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 417 milionů korun. Meziměsíčně došlo k nárůstu o pětinu, meziročně o 17 %. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall, který umístil bannerovou inzerci v hodnotě 25 milionů korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.

Podle monitoringu internetové display reklamy AdMonitoring využili zadavatelé únoru 2013 bannerovou reklamu v hodnotě 417 milionů korun. Meziměsíčně výdaje vzrostly o 21 %, ve srovnání s minulým rokem došlo k 17 % navýšení.Na vrcholu žebříčku zadavatelů se objevil obchodník Internet Mall, který v únoru využil internetový reklamní prostor v hodnotě 25 milionů korun. Na druhé příčce se umístila společnost Student Agency s inzercí v hodnotě 12,8 milionů korun a na místě třetím autobazar AAA Auto (12,5 milionů korun).Tabulka uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v únoru vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 379 milionů korun.

admonitoring_unor2013_599

tz v unoru vyuzil bannerovou reklamu v nejvetsi cenikove hodnote internet mall

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu