V listopadu 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 653 milionů korun. Oproti loňsku došlo k nárůstu o 47 %. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall, který umístil bannerovou inzerci v hodnotě 22,7 milionu korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost MEDIARESEARCH.
Podle monitoringu internetové display reklamy AdMonitoring využili zadavatelé v listopadu 2012 bannerovou reklamu v hodnotě 653 milionů korun. Meziměsíčně výdaje vzrostly jen o 3,3 %, ve srovnání s loňským rokem došlo k navýšení o téměř polovinu (47 %).Na vrcholu žebříčku zadavatelů se objevil internetový obchod Internet Mall, který v listopadu využil internetový reklamní prostor v hodnotě 22,7 milionu korun. Na druhé a třetí příčce se umístili provozovatelé telekomunikačních sítí T-Mobile Czech Republic inzercí v hodnotě 15,1 milionu korun a Telefónica O2 Czech Republic (13,4 milionu korun).Tabulka uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v listopadu vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 592 milionů korun.
tz v listopadu vyuzil bannerovou inzerci v nejvyssi cenikove hodnote internet mall