25/3/13

TZ Poprvé v historii jsou k dispozici data z monitoringu reklamy z regionálních rozhlasových kampaní

Společnost Admosphere, která se v Česku zabývá monitoringem reklamy, pokračuje v rozšiřování svých služeb. Dceřiná společnost realizátora českého peoplemetrového projektu, agentury MEDIARESEARCH, od ledna dodává svým klientům data i za regionální rozhlasové kampaně.

Do konce loňského roku deklarovala mediální zastupitelství Regie Radio Music, Media Marketing Services, Media Master a Big Partnership Media pouze celonárodní spotové kampaně. Od začátku letošního roku přešla Admosphere na nezávislý monitoring bez deklarací a kromě celonárodních kampaní je tak poprvé v historii možné zahrnout do monitoringu českého rádia i tzv. „odpojováky“, tedy regionální rozhlasové kampaně.Místo třech tisíc rozhlasových spotů, které byly deklarované v únoru loňského roku, jich Admosphere letos monitoruje bezmála tři sta tisíc. Pro představu ceníková hodnota kampaní za únor byla vloni vykázána v hodnotě 60 milionů korun a při zahrnutí oblastních spotů se jedná o kampaně v hodnotě 400 milionů korun. Celkem společnost Admosphere monitoruje 85 rozhlasových stanic na 136 frekvencích.Admosphere monitoruje reklamu ve všech mediatypech. Kromě 85 rádií projde monitoringem 480 tiskových titulů, 30 televizních stanic, 23 poskytovatelů OOH ploch a přibližně 250 internetových médií.tz poprve v historii jsou k dispozici data z monitoringu reklamy z regionalnich rozhlasovych kampani

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu