26/8/13

TZ Měření sledovanosti venkovní reklamy realizují MEDIARESEARCH a MGE DATA

V úterý 6. srpna 2013 byla uzavřena smlouva na měření sledovanosti venkovní reklamy mezi zadavateli BigMedia a euroAWK a realizátory MEDIARESEARCH a MGE DATA. MEDIARESEARCH zajišťuje terénní sběr dat na vzorku 2000 respondentů.

MGE DATA dodává osvědčenou technologii Mobitest používanou ve Velké Británii, Německu, Rakousku, Polsku, Holandsku a dalších zemích.Projekt sběru GPS dat je rozfázován do 12 etap a jeho výsledkem jsou sekundová data o každodenní mobilitě. Z podrobných záznamů o trase každého respondenta a databáze ploch jsou odvozovány ukazatele sledovanosti venkovní reklamy.MEDIARESEARCH společně s MGE připraví pro český trh standardní mediální ukazatele typu GRPs, Reach a Frekvence a připraví korektní algoritmy pro výpočty těchto ukazatelů v kampaních. Během srpna 2013 proběhne příprava na terénní sběr a ve druhé polovině září 2013 zahájíme pravidelné 3 týdenní vlny sběru dat. Měření postupně proběhne v Praze, Brně, Ostravě a dvou vybraných krajských městech. Výsledky z celého projektu by měly být k dispozici zadavatelům v červenci 2014.tz mereni sledovanosti venkovni reklamy realizuji mediaresearch a mge data

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu