22/7/13

TZ MEDIARESEARCH SLOVAKIA spouští monitoring internetové reklamy na Slovensku pod názvem Admosphere SK

Pod názvem Admosphere SK bude od září 2013 k dispozici monitoring internetové reklamy na Slovensku. Výzkumná agentura MEDIARESEARCH SLOVAKIA, která se na Slovensku mimo jiné podílí na projektu měření návštěvnosti internetových stránek AIMmonitor pro sdružení iab Slovakia, se přípravami monitoringu reklamy zabývá od začátku letošního roku.

„V této době spolupracujeme s mediálními agenturami a médii na zpřesňování dat, monitoring jako komerční produkt bude k dispozici od září tohoto roku,“ uvedl Project manažer nového monitoringu Marek Zámečník.Monitoring internetové reklamy přinese cenné informace o množství realizovaných internetových display kampaních, hodnotách těchto kampaní, jejich zadavatelích a produktových segmentech.Aktuálně je do projektu zapojeno 50 domén. Během první poloviny roku monitoring zachytil kampaně od 830 zadavatelů ze 415 produktových segmentů s více než 2 300 reklamními sděleními. Podle dostupných údajů jsou v internetových kampaních nejčastěji používanými slovy „euro, sleva a zadarmo“.MEDIARESEARCH SLOVAKIA je dceřinou společností české významné výzkumné agentury MEDIARESEARCH, která kromě jiného v České republice realizuje peoplemetrový projekt a monitoring médií Admosphere.tz mediaresearch slovakia spousti monitoring internetove reklamy na slovensku pod nazvem admosphere sk

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu