14/12/11

TZ Listopadové výdaje do display reklamy

V listopadu 2011 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě více než 411 milionů korun. Meziměsíčně došlo k poklesu výdajů o 24,2 milionů korun. Největším zadavatelem byla i v měsící listopadu společnost Tchibo, která nakoupila internetovou reklamu v hodnotě 17 milionů korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost MEDIARESEARCH.

Podle výsledků výzkumu AdMonitoring, který monitoruje výdaje do internetové display reklamy, zadavatelé v listopadu 2011 nakoupili online reklamu v hodnotě 411 milionů korun. Meziměsíčně se jedná o pokles výdajů o 5,6 %. Ve srovnání s rokem 2010 výdaje klesly o 16,5 % (81,4 mil. Kč).Na vrcholu žebříčku zadavatelů se už od září 2011 opakovaně umisťuje společnost Tchibo, která v listopadu nakoupila internetový reklamní prostor v hodnotě přes 17 milionů korun. Internetovou reklamu v ceníkové hodnotě přes deset milionů zakoupil také internetový aukční portál Aukro (12,8 milionů Kč).Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů (skupina médií nebo mediazastupitel), u kterých zadavatelé reklamu nakupovali. V rámci této skupiny se proinzerovalo více než 374 milionů korun v ceníkových cenách. Oproti měsíci říjnu tito provozovatelé zaznamenali pokles o 9,34 %.AdMonitoring uvádí reklamní výdaje na základě ceníkových cen.

admonitoring_listopad2011_548

tz-listopadove-vydaje-do-display-reklamy

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu