13/9/13

TZ Letní pokles display inzerce v srpnu pokračoval, zadavatelé využili reklamní prostor v hodnotě 392 milionů

Srpen 2013 byl v oblasti internetové display reklamy ve znamení dalšího poklesu. Zadavatelé tentokrát využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 392 milionů korun, což představuje 5% pokles oproti minulému měsíci.

Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.Z monitoringu internetové display reklamy vyplývá, že v srpnu 2013 využili zadavatelé srovnatelný reklamní prostor jako loni ve stejném měsíci. Oproti červenci 2013 však výdaje poklesly o 5 % a dostaly se na hodnotu 392 milionů.Největším zadavatelem se opět stal internetový obchodník Internet Mall, který v srpnu využil reklamní prostor na internetu v celkové hodnotě 23,1 milionů korun. Druhým největším zadavatelem byla společnost Student Agency s inzercí v hodnotě 21,4 milionů korun. Na třetím místě pak byla společnost Invia.cz, která umístila reklamu v hodnotě 12,7 milionů.Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v srpnu vystavena online inzerce v ceníkové hodnotě 357 milionů korun.

top_10_provozovatel_746

tz letni pokles dislay inzerce v srpnu pokracoval zadavatele vyuzili reklamni prostor v hodnote 392 milonu

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu