18/1/12

TZ Admosphere: Srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru 2010 a 2011

Admosphere přináší srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru jednotlivých TOP zadavatelů a TOP kategorií mezi roky 2010 a 2011.

Zadavatelem, který v roce 2011 pořídil reklamu v nejvyšší ceníkové hodnotě, byl HENKEL ČR (1,39 mld. Kč), druhé místo obsadil Procter & Gamble Czech Republic (1,3 mld. Kč), třetí UNILEVER ČR (1,19 mld. Kč). Všichni tři zmiňovaní využili reklamu v nižší ceníkové hodnotě než v roce 2010. O více než polovinu došlo podle monitoringu Admosphere k navýšení u řetězce Penny Market a více než dvojnásobně vyšší byla hodnota inzerce společností Hyundai Motor Czech a Wrigley Confections ČR.

n

Inzerci v nejvyšší ceníkové hodnotě (4,85 mld. Kč) reklamního prostoru pořizovaly stejně jako v roce 2010 firmy v kategorii Parfémy a toaletní přípravky. Společnosti v kategorii Bankovní a spořitelní služby poskočily na druhé místo (3,75 mld. Kč) a kategorie Osobní automobily se v roce 2011 objevila na místě třetím. Z top 30 kategorií zaznamenala Admosphere nejvyšší nárůst ceníkové hodnoty u firem z oblasti Loterií (téměř 2,5 násobek) a nevyšší propad v kategorii Filmy, videozáznamy (44,8 %).

m

tz admosphere srovnani cenikove hodnoty reklamniho prostoru 2010 a 2011

srovnani cenikove hodnoty reklamniho prostoru u top 30 zadavatelu v letech 2010 a 2011

srovnani-srovnani cenikove hodnoty reklamniho prostoru u top 30 kategorii v letech 2010 a 2011

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu