Automobilky využily v roce 2012 reklamní prostor v hodnotě 3,9 miliardy korun, což je o 6 % méně než v předešlém roce. Nejvíce se inzerovalo v kategorii osobní automobily, na první příčce žebříčku je podle Admosphere společnost Hyundai Motor Czech.
Podle Admosphere, dceřiné společnosti realizátora českého peoplemetrového projektu MEDIARESEARCH, poklesla oproti roku 2011 o 6 % ceníková hodnota využitého reklamního prostoru v kategorii Motorová vozidla a jejich motory. Celkově se v roce 2012 jednalo o inzerci za 3,9 miliardy korun.
V segmentu Osobní automobily nejvíce inzerovala společnost Hyundai Motor Czech, v roce 2012 využila reklamní prostor v hodnotě přes půl miliardy korun. Na další příčce se umisťuje ŠKODA AUTO (429 mil. Kč) a KIA MOTORS CZECH (297 mil. Kč). S výjimkou společnosti Renault Česká republika, která svou kampaň postavila hlavně na televizi, využila první pětka automobilek podobně sestavený mediamix. Do televizní komerce směřovala zhruba polovina jejich rozpočtů, do tisku pak třetina. ŠKODA AUTO a KIA MOTORS CZECH se nechaly o něco víc než konkurence vidět i v out of home médiích a na internetu. Online inzerci se nebránil ani Peugeot Česká republika.